måndag 5 oktober 2015

måndag igen.

efter en mycket bra helg med åtskilliga timmar i stallet med lärorika hästträningar och stalljour blev det under lördagskvällen utgång tillsammans med fina stalltjejor! en sjukt trevlig kväll med mycket hästsnack, finns det något bättre?

fick faktiskt mestadels av lägenhet städad i tisdags också, så skönt! och fräscht.. passade på att slipa på lite detaljer också så nu blev jag taggad på att fixa en massa nya idéer som ploppade upp under städracet. 


idag är det måndag igen och första dagen på praktiken är avklarad. måste erkänna att jag igår var måttligt taggad och inte alls kände för en praktikperiod (det bästa på hela utbildningen liksom). men det vände fort idag vill jag lova! känns som att de här veckorna kommer bli riktigt bra och lärorika, jag är laddad! och som grädde på moset och pricken över i:et gick johna så jävla bra idag under vårt markarbetspass innehållande cavalettiserie, galoppbommar och studs. så fin! och som om inte det vore nog fyller jag år imorgon och ska under veckan bjuda på kalas tillsammans med min underbara familj. livet känns bra just nu! 


fina killen! 

Inga kommentarer: